Når du tager på charterrejse
Her finder du de mest almindelige spørgsmål og svar om vores app.
Hvorfor kan jeg ikke se min bestilte rejse i appen?
Hvis du er ansvarlig for bestillingen og ejer af rejsen, kan du kontrollere dette:
Hvis du ikke er logget ind med den samme mailadresse, skulle du ved bestillingen have fået en mail med et link til at vælge adgangskode - alternativt kan du klikke på glemt adgangskode her, så du får en ny mail.
Hvorfor kan jeg ikke se min bestilte rejse, selvom jeg er logget ind og er ejer af rejsen?"
Hvis du allerede er logget ind i appen og ikke kan se en bestilt rejse, som du er ejer af, kan du kontrollere dette:
Hvis du oplever, at du ikke kan opdatere siden, selvom du er logget ind, kan det skyldes din internetopkobling. Vi anbefaler, at du prøver igen, når din internetforbindelse er stabil.
Hvis du fortsat oplever problemer med at se din bestilte rejse, er du meget velkommen til at ringe til os på 70104200.
Er du logget ind, men fortsat ikke kan se din rejse, kan du prøve at logge ud og ind igen.
Vi anbefaler også at afinstallerede appen og installere den igen, da nogle problemer fortsat kan opstå på trods af opdateret version af appen.
Hvorfor kan jeg som medrejsende ikke se bestillingen i appen?
Hvis du er medrejsende på en bestilling og ikke kan se den i appen, skal du gøre følgende:
Jeg har ikke en profil/Min side og er medrejsende på en bestilling. Hvordan kan jeg se rejsen i appen?
Har du ikke en Min side hos Spies, kan du oprette en. Herefter får du ejer af rejsen til at give dig adgang til bestillingen via funktionen "Invitér medrejsende", som findes under ”Bestilling og betaling” på Min side i appen. Her skal ejer af rejsen oplyse den mailadresse, som du anvendte, da du oprettede en profil/Min side.
Vær opmærksom på, at det i øjeblikket kun er muligt at invitere medrejsende, inden rejsen er påbegyndt.