Logo til Spies
Kvinde lægger mobiltelefon ned i sin taske

Spies-appen

Spies-appen til iPhone og Andriod

Spies' app

Før rejsen

  • Inspiration til din næste rejse
  • Læs mere om dit rejsemål og hotel
  • Se aktuelle tilbud
  • Bestil din rejse
  • Bestil tilvalg og opgrader din rejse
  • Bestil taxfree
  • Check-in i appen
  • Adgang til din billet
Spies' app

Under rejsen

Når du tager på charterrejse

  • Læs om vores services og se, hvor du kan møde en af vores Spies-guider
  • Se information om vores udflugter
  • Bestil taxfree til hjemrejsen
  • Få besked om, hvor transferbussen henter dig ved hjemrejsen
spies' app

Efter rejsen

  • Se tilbage på din ferie
  • Find inspiration til din næste rejse
  • Kom i kontakt med os
  • Bestil din næste rejse

Spørgsmål og svar

Her finder du de mest almindelige spørgsmål og svar om vores app.

Hvorfor kan jeg ikke se min bestilte rejse i appen?

Hvis du er ansvarlig for bestillingen og ejer af rejsen, kan du kontrollere dette:

  • At du anvender den seneste version af appen
  • At du er logget ind med samme mailadresse, som du oplyste ved bestillingen.

Hvis du ikke er logget ind med den samme mailadresse, skulle du ved bestillingen have fået en mail med et link til at vælge adgangskode - alternativt kan du klikke på glemt adgangskode her, så du får en ny mail.

Hvorfor kan jeg ikke se min bestilte rejse, selvom jeg er logget ind og er ejer af rejsen?"

Hvis du allerede er logget ind i appen og ikke kan se en bestilt rejse, som du er ejer af, kan du kontrollere dette:

  • At du er logget ind med den samme mailadresse, som du oplyste, da du bestilte rejsen. Hvis ikke, log ind med den mailadresse, som du oplyste ved bestillingen.
  • Er du allerede logget ind med samme mailadresse, som du oplyste ved bestillingen, kan du prøve at tilføje bestillingen ved at klikke på "Tilføj bestilt rejse" under Min side i appen.

Hvis du oplever, at du ikke kan opdatere siden, selvom du er logget ind, kan det skyldes din internetopkobling. Vi anbefaler, at du prøver igen, når din internetforbindelse er stabil.

Hvis du fortsat oplever problemer med at se din bestilte rejse, er du meget velkommen til at ringe til os på 70104200.

Er du logget ind, men fortsat ikke kan se din rejse, kan du prøve at logge ud og ind igen.

Vi anbefaler også at afinstallerede appen og installere den igen, da nogle problemer fortsat kan opstå på trods af opdateret version af appen.

Hvorfor kan jeg som medrejsende ikke se bestillingen i appen?

Hvis du er medrejsende på en bestilling og ikke kan se den i appen, skal du gøre følgende:

  • Få ejeren af rejsen til at give dig adgang til bestillingen via funktionen "Invitér medrejsende", som findes under ”Bestilling og betaling” på Min side i appen. Her kan ejeren af rejsen tilføje din mailadresse, hvorefter du får adgang til bestillingen.

Jeg har ikke en profil/Min side og er medrejsende på en bestilling. Hvordan kan jeg se rejsen i appen?

Har du ikke en Min side hos Spies, kan du oprette en. Herefter får du ejer af rejsen til at give dig adgang til bestillingen via funktionen "Invitér medrejsende", som findes under ”Bestilling og betaling” på Min side i appen. Her skal ejer af rejsen oplyse den mailadresse, som du anvendte, da du oprettede en profil/Min side.

Vær opmærksom på, at det i øjeblikket kun er muligt at invitere medrejsende, inden rejsen er påbegyndt.