Er du kommet hjem fra din ferie og har oplevet, at noget ikke levede op til forventningerne?
Udfyld en reklamation her.
For at kunne følge op på dine synspunkter, skal vi modtage din henvendelse senest 4 uger efter din hjemkomst.
Har du generelle spørgsmål om rejser, eller ønsker du hjælp til at bestille, kan du ringe til vores kundeservice på 7010 4200. Åbningtider til kundeservice finder du her.
Gælder din henvendelse en reklamation kan du ringe til os på telefon 3348 8400. Vi sidder klar ved telefonerne på alle hverdage fra kl. 9-13.
Hvis din reklamation handler om beskadiget eller forsinket bagage, er det flyselskabet, du skal kontakte.
Find dit flyselskab.
Handler din reklamation om sygdom, skade eller tyveri, kan du kontakte dit eget forsikringsselskab. Købte du en rejseforsikring sammen med din rejse, skal du udfylde en skadesanmeldelse og sende den til Gouda.
Handler din reklamation om billeje, f.eks. ekstra beløb du er blevet trukket efter hjemkomst, og har du lejet bil hos AVIS, kan du med fordel gå ind på AVIS' hjemmeside, hvor du kan finde en fakturakopi på, hvad beløbet dækker.
Har du andre spørgsmål om billeje med AVIS, eller har du lejet en bil hos SIXT, kan du benytte vores reklamationsformular.
Har du mistet eller glemt noget på din ferie, har du mulighed for at efterlyse det.
Efterlys mistede eller glemte sager
Vi vil gerne løse dine problemer, mens du er på rejsemålet, så du får den bedste ferie. Kontakt os derfor med det samme, hvis du stadig er på rejsemålet.